Pomoc Zdalna
Usługa zdalnej pomocy, to prosta, szybka i skuteczna forma rozwiązania bieżących problemów, które mogą się pojawić podczas przygotowywania elektronicznych deklaracji składanych za naszym pośrednictwem w jednostkach administracji celnej EU. Proponowana usługa polega na połączeniu się z Państwa komputerem przez jednego z naszych specjalistów a co za tym idzie możliwość podejrzenia pulpitu, uzupełnienia danych czy np. przesłania pliku.
Co trzeba zrobić aby aby skorzystać z pomocy zdalnej ?
W pierwszej kolejności należy pobrać aplikację która pozwoli nam połączyć się z Państwa komputerem, a następnie przesłać nam numer który wyświetli się w uruchomionej aplikacji. Przesłany numer pozwoli nam zainicjować połączenie i zobaczyć na swoim ekranie pulpit komputera z którym się łączymy.
W ten sposób da się rozwiązać niemal każdy problem, z jakimi przyjdzie nam się spotkać podczas pracy z dokumentacją i nietypowymi wymogami systemów celnych krajów UE . Usługa jest oparta na oprogramowaniu AnyDesk.
Czy to jest bezpieczne? Połączenie zdalne może być nawiązane jedynie na żądanie użytkownika, który cały czas widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez specjalistę ProsteClo. W każdej chwili może również przerwać połączenie Pomocy zdalnej. Ponadto jest to połączenie szyfrowane.